מדיניות תרבות וניהול אמנויות – המאמר של פרופ' נמרוד אלוני

שלום רב,

מאמר זה הוא מאמר חובה ויש לקרוא אותו לקראת תחילת המפגשים עמי.

בהצלחה!

תרבות יוצרת ותרבות אוצרת – מתווה למדיניות טיפוח התרבות והאמנויות

 

 

אודות ditironen

אני משוררת ומרצה באוניברסיטה העברית, עוסקת בשירה, בעריכה של ספרי שירה, במחקר תיאטרוני ובמדיניות תרבות, יועצת בתחום ניהול אמנויות ומדיניות תרבות ופעילה במאבק לקידום מדיניות תרבות בישראל. התואר השלישי שלי (בתיאטרון, אוניברסיטת תל אביב, מנחה: פרופ' יעקב רז) עוסק בחווית העצמי של שחקן התיאטרון בזמן המופע. פרסמתי מאמרים ומסות בתחומי עיסוקי וכן ששה ספרי שירה, מהם שניים ראו אור בצרפת. שיריי מתפרסמים באנתולוגיות ובכתבי עת בעברית ובשפות רבות אחרות ואני מרבה להופיע עמם בפסטיבלים ובבמות ספרותיות בארץ ובעולם. על שירתי זכיתי בשלושה פרסים בינלאומיים, ביניהם בפרס היוקרתי של פסטיבל טרה פואטיקה. ספרי האחרון, "שיבת הבית ונדודיו", זכה בפרס קוגל לספרות יפה. בשנים 1999-2006 ניהלתי במשרד התרבות (מינהל התרבות) את תחומי התיאטרון והספרות וריכזתי את תחום מדיניות התרבות, ובשנים 1997-1999 ניהלתי בעיריית תל אביב (האגף לאמנויות) את תחומי התיאטרון והספרות.
פוסט זה פורסם בקטגוריה מדיניות תרבות וניהול אמנויות, שירה, תיאטרון, מדיניות תרבות וניהול אמנויות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על מדיניות תרבות וניהול אמנויות – המאמר של פרופ' נמרוד אלוני

  1. Harzuf, Pini (Mechanical Designer) הגיב:

    האם אני חייב…???

    • ditironen הגיב:

      אני מתנצלת, העליתי את המאמר לטובת סטודנטים שלי שלא הצליחו לאתר אותו ברשת וזה יצא כמו פוסט חדש… סורי… אני באמת חייבת להפריד בין הבלוג שלי כיוצרת לבין כל מה שקשור לעבודה שלי כמרצה.
      איכשהו זה תמיד נראה לי שעקרונית הדברים קשורים, כי הכל עוסק באותו עולם, אבל הנה עובדה שלא.

  2. Prof.Gad Kaynar הגיב:

    ,

    , ""?…

    Prof. Gad Kaynar

    Officer of The Royal Norwegian Order of Merit

    Chair – Theatre Arts Department

    The Yolanda and David Katz Faculty of Arts

    Tel Aviv University

    Mexico Building

    69978 Ramat Aviv, Tel Aviv, Israel

    Tel. 00972-3-6407482

    Fax: 00972-3-6409482

    General Secretary – Israel Centre of the International Theatre Institute (I.T.I.)

    Chairman – General Union of Writers in Israel

    Private:

    4 Shlomzion Hamalka Str.

    62267 Tel Aviv

    Israel

    Tel. 00972-3-6055604

    Fax. 00972-3-5466157

    Mobile. 00972-544-531251

    _____

    • ditironen הגיב:

      לא מצליחה לקרוא את שכתבת, גדי, אבל אני מניחה שאתה שואל בעניין המאמר –
      הוא מיועד לסטודנטים שלי כמובן, ולא נותר לי אלא להתנצל על שהוא "נדחף" לי לתוך הפוסטים שלי כיוצרת.

  3. מרב פריזנט בצר הגיב:

    J

    קראתי כבר אז ואקרא שוב ובתנאי שתסכימי שאעשה שוב את הקורס הנהדר הזה איתך…

    מירב

להשאיר תגובה

